اجرای سنگ لاشه دیوار

اجرای سنگ لاشه دیوار

اجرای سنگ لاشه دیوار

 

سنگ لاشه دیوار

سنگ لاشه دیوار

سنگ لاشه دیوار ، یکی از سنگ های معدنی می باشد که از متریال با کیفیت و مرغوب برخوردار است؛ به همین سبب اجرای دیوار با سنگ لاشه در محوطه سازی ساختمان و ویلا بسیار متداول است. همچنین در صنعت ساختمان سازی و احداث بنا، از سنگ های پرطرفدار و کاربردی به شمار می رود. 

با توجه به مقاومت بالای سنگ لاشه دیوار در برابر عوامل و تغییرات محیطی، مقرون به صرفه بودن و ویژگی های ظاهری آن، گزینه مناسبی برای اجرا و ساخت دیوار می باشد؛ به همین جهت، مصرف رو به افزایشی در صنعت عمران و ساخت و ساز دارد. با توجه به طیف رنگی گسترده سنگ ورقه لاشه ورقه ای می توانید در لاشه چینی دیوار ، سنگ لاشه دیوار را با عناصر موجود در محوطه نیز مطابقت دهید و با طراحی خاص، به محوطه خود جلوه زیبایی ببخشید.
لازم به ذکر است سنگ لاشه دیوار به صورت پلاک و ورقه ای بوده؛ به همین سبب، در اجرای نمای ساختمان و نماسازی نیز مورد استفاده قرار می گیرد.

مجموعه سنگ حبیبی در زمینه فروش سنگ لاشه دیوار و اجرای دیوار با سنگ لاشه فعالیت گسترده ای دارد که می توانید با تماس با ما در انتخاب بهترین سنگ و اجرای آن مشاوره رایگان دریافت کنید.

معدن سنگ لاشه دیوار

سنگ لاشه دیوار ، حاصل اقداماتی نظیر انفجار و استخراج از معادن می باشد؛ به عبارت دیگر، یکی از مشخصات کیفی آن شرایط و نحوه خارج کردن سنگ از معدن است.
شایان ذکر است که شرایط استخراج می بایست رویه مطلوبی داشته باشد؛ ما در مرکز سنگ حبیبی این امکان را برای مشتریان خود فراهم کرده ایم تا به آسانی و به صورت مستقیم، به سنگ های باکیفیت و متریال مرغوب ما که از دل معادن دماوند، میگون و… استخراج شده، دسترسی داشته باشند.

انواع سنگ کوهی دیوار :

  • سنگ لاشه ورقه ای دیوار :

    این سنگ معدنی با کیفیت، سنگ لاشه ای می باشد که بدون ایجاد تغییرات و به شکل ورقه ای در دل کوه ها ایجاد شده اند؛ با توجه به چگالی بالا و مقاومت زیادی که این سنگ در برابر تغییرات آب و هوایی دارد، در صنعت ساختمان سازی و دیوارچینی باغ و حیاط، نماسازی، محوطه سازی و… پرکاربرد می باشد.

اجرای سنگ لاشه فرزی دیوار
اجرای سنگ لاشه به صورت فرزی
  • سنگ مالون دیوار

    سنگ مالون دیوار ، سنگ کوهی و طبیعی می باشد که از معادن ویژه آن استخراج می شود. سنگ مالون طی فرآیندی چکش خواری شده و سطح آن را تا حدی به صورت چهارگوش شکل می دهند. باید گفت که این اقدامات، برای عدم ایجاد شکاف و درز در اجرای دیوار با سنگ مالون و برای نظم دهی به نمای دیوار، انجام می شود. همان طور که می دانید، طیف رنگی گسترده این سنگ موجب شده تا دیوارچینی با مالون از محبوبیت بالایی برخوردار باشد.

اجرای دیوار با سنگ مالون
اجرای دیوار با سنگ مالون

جلوه طبیعی و زیبا و ارزان بودن سنگ لاشه دیوار و مالون ، از موارد مهمی می باشد که می توان به آن اشاره کرد. ما به شما پیشنهاد می کنیم تا برای انتخاب مناسب نوع سنگ جهت محوطه سازی محیط خود ، با مشاوران مرکز سنگ حبیبی تماس حاصل کنید.

مزایای اجرای دیوار با سنگ لاشه :

همان طور که در ابتدا به متنوع بودن طیف رنگی سنگ لاشه دیوار ( سنگ لاشه مشکی ، سنگ لاشه سبز ، قرمز، قهوه ای و…) اشاره شد، تطابق دادن و هماهنگ سازی آن با محیط پیرامون کار دشواری نیست. در ادامه متوجه خواهید شد که چرا این محصول، توجه مشتریان را به خود جلب کرده است!

1. مقاومت بسیار بالا در برابر عوامل محیطی و کاهش آسیب پذیری
2. ضخامت و ابعاد مناسب سنگ لاشه دیوار
3. کیفیت و مرغوبیت بسیار بالای سنگ ورقه ای دیوار
4. طبیعی بودن و هماهنگ سازی آن با دیگر عناصر
5. مقرون به صرفه بودن دیوار چینی با سنگ لاشه
6. زیبا سازی منحصر به فرد محوطه از طریق اجرای دیوار با سنگ لاشه

سنگ لاشه ورقه ای دیوار به دلیل داشتن ویژگی های منحصر به فرد، موجب شده تا در فضاهای متنوع صنعت ساختمان، بتوانیم از آن بهره بگیریم؛ برای مثال:

1.  باغ و فضای سبز
2. حیاط منزل مسکونی و ویلا
3. پله های حیاط

2. نمای ساختمان
3. پیاده رو باغ و ویلا
5. محوطه سازی ویلا به خصوص ویلاهای پیش ساخته
6. ساخت شومینه سنگی
7. دیوار آتشکده
8. آبنما و آبشار
9. نهر و کانال انتقال آب، جدول ها

فضاهای مورد استفاده جهت اجرای دیوار با سنگ لاشه :

  • دیوار چینی باغ با سنگ لاشه:

    سنگ لاشه کوهی دارای ضخامت و چگالی مناسبی می باشد و به دلیل اینکه طرح زیبایی را برای دیوار رقم می زند، در اجرای دیوار باغ و کف آن مورد استفاده قرار می گیرد.

  • دیوارچینی حیاط ویلا با سنگ لاشه :

    یکی دیگر از فضاهایی که می توان سنگ لاشه ورقه ای را اجرا کرد، دیوار حیاط ویلا می باشد. این سنگ دارای رنگ های خاصی همچون قهوه ای، زیتونی، آجری، سبز، مشکی، طوسی و… می باشد که سبب پیوند سنگ چینی دیوار با محیط می شود. 

    دیوار چینی حیاط ویلا
     اجرای سنگ لاشه به صورت چکشی

  • محوطه سازی ویلا با سنگ لاشه دیوار:

    یکی از برجسته ترین بخش در ساخت ویلا، محوطه سازی آن می باشد. محوطه سازی با سنگ لاشه دیوار به دلیل طبیعی و منطبق بودن سنگ لاشه و استحکام آن در برابر شرایط مختلف، بسیار متداول می باشد.

    محوطه سازی حیاط با سنگ لاشه
    محوطه سازی حیاط با سنگ لاشه دیوار

  • نماسازی ساختمان با سنگ لاشه دیوار:

    اجرای دیوار با سنگ لاشه می تواند در زیباسازی نمای ساختمان بسیار موثر باشد و نمای زیبایی را به قسمت درب ورودی ساختمان و ویلا ببخشد. نماسازی با سنگ لاشه از متداول ترین کاربردهای سنگ لاشه می باشد.

نحوه اجرای دیوار با سنگ لاشه

لازم به ذکر است که برای ساخت و اجرای دیوار با سنگ لاشه ، باید نکات و فاکتورهای مهم را در نظر بگیرید.
یکی از موارد مهم در اجرای دیوار با سنگ لاشه ورقه ای که از اهمیت بالایی برخوردار است، قرار گرفتن سنگ در راه خواب خود می باشد. به عبارت دیگر، راستای نیرو و فشارهایی که بر روی هر قطعه وارد می شود، باید قائم بر رگه و خواب طبیعی سنگ باشد. نکته قابل توجه دیگر، استفاده نکردن سنگ لاشه دیواری با زاویه های شکننده و تیز می باشد. به یاد داشته باشید برای اجرای ساخت باغ و ویلا با سنگ لاشه ، هیچ گونه گیاهی با سازه تداخل نداشته باشد.

دیوار کشی جهت تفکیک بخشی از خانه، باغ، ویلا و… اجرا می شود. بنابراین برای اقدام، به افراد خبره و حرفه ای نیاز می باشد. ما در مجموعه سنگ حبیبی تمامی نکات و اصول اجرایی را رعایت کرده و بهترین نتیجه را برای شما عزیزان رقم می زنیم.

مصالح مورد استفاده در اجرای دیوار با سنگ لاشه

بهتر است در اجرای سنگ لاشه مانند کارهای عمرانی و ساخت و ساز، از مصالح استاندارد و متریال باکیفیت استفاده شود. در اجرای دیوار سنگ لاشه ، استفاده از تیر و شمشه و همچنین ملات مناسب و… قابل توجه می باشد. از مصالح مورد استفاده در دیوارچینی با سنگ لاشه، می توانیم به ملات و دوغاب بندکشی اشاره کنیم که در ادامه به صورت مختصر به آن ها پرداختیم.

ملات:
ملات، ماده ای چسبناک و خمیری شکل است که اصولاً از ترکیبات مواد با یکدیگر، تشکیل شده و جهت ایجاد پیوستگی در قطعه سنگ لاشه دیوار ، مورد استفاده قرار می گیرد. هدف اصلی بهره گیری از ملات در اجرای دیوار با سنگ قواره ای ، یکدست شدن و یکپارچه سازی قطعات مختلف با هم می باشد تا آسیب پذیری کمتری در برابر نیروهای وارده داشته باشد؛ همچنین از استحکام بالایی برخوردار شود

دوغاب بندکشی:
این متریال کاربردی با نام های دیگری همچون خمیر بندکشی ، پودر بندکشی و ملات بندکشی نیز شناخته می شود. به دلیل انواع مختلف دوغاب، دوغاب بر اساس رنگ، دسته بندی شده و انتخاب می شود. به طور مثال دوغاب سفید، دوغاب سیاه یا دوغاب خاکستری که در اجرای سنگ لاشه دیوار کاربرد دارند. در واقع دوغاب با مخلوط و اجزای تشکیل دهنده این ترکیب، شناخته می شود؛ برای مثال: ترکیب ماسه و سیمان

فروش سنگ لاشه دیوار

مجموعه سنگ حبیبی به عنوان معتبرترین مرکز فروش انواع سنگ طبیعی و معدنی مانند سنگ لاشه دیوار، سنگ لاشه کف ، سنگ مالون و… این بستر اینترنتی را به گونه ای بنا نهاده تا مشتریان به آسانی و به صورت مستقیم، بتوانند به سنگ های مرغوب و با کیفیت حبیبی دسترسی داشته باشند. همچنین پروژه های اجرایی خود را می توانید به مجموعه سنگ حبیبی بسپارند تا از داشتن محوطه زیبا لذت ببرید. 

مشاهده گالری تصاویر و ویدیوهای اجرایی بیشتر

قیمت اجرای دیوار با سنگ لاشه :

در قیمت گذاری ساخت و اجرای دیوار با سنگ لاشه ، عواملی نظیر نوع مصالح و دیوار، متراژ مد نظر دیوار و پروسه اجرا موثر می باشد.
همانطور که می دانید، به علت نوسانات قیمت و تورم نمی توان قیمت محصول و اجرای آن را تخمین زد.
به شما پیشنهاد می کنیم برای کسب اطلاعات بیشتر، با مرکز سنگ حبیبی در ارتباط باشید؛ با برقرای ارتباط، شما به اطلاعات کاملی دست پیدا می کنید و می توانید با قیمت مناسب و انتخاب درست، برای ثبت درخواست به منظور خرید و اجرای دیوار با سنگ لاشه اقدام کنید.

ما آماده همکاری با تمامی سازمان ها و پروژه های ساختمانی هستیم:)

شماره تماس مدیریت آقای امینی:
09192273878
09198269241

اینستاگرام : sangehabibi
آپارات : sangehabibi

4 دیدگاه دربارهٔ «اجرای سنگ لاشه دیوار»

  1. بازتاب: پیمانکاری سنگ لاشه درگیلان – خدمات سنگ حبیبی

  2. بازتاب: اجرای سنگ مالون دررشت09301478965 - خدمات سنگ حبیبی

  3. بازتاب: فروش سنگ لاشه سبز (ارزان قیمت) + 9 کاربرد آن

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به بالا بروید