محوطه سازی با سنگ لاشه

محوطه سازی با سنگ لاشه

محوطه سازی با سنگ لاشه

محوطه سازی با سنگ لاشه

اجرای محوطه با سنگ لاشه – استفاده از سنگ لاشه برای محوطه سازی ویلا ، باغ، کف حیاط

در اجرای محوطه با سنگ لاشه ، بهره گیری از سنگ مقاوم و بادوام لاشه از اهمیت بسیاری برخوردار است. با در نظر گرفتن این مورد، سنگ لاشه برای محوطه سازی گزینه بسیار مناسبی می باشد. زیرا از کیفیت و مقاومت بالایی برخوردار است. مجموعه سنگ لاشه حبیبی خدمات اجرای محوطه سازی ویلا با سنگ لاشه ، محوطه سازی باغ، کف حیاط و… را با انواع سنگ مقاوم و با کیفیت معدنی برای مشتریان عزیر ارائه می دهد.

محوطه سازی با سنگ لاشه

مزایای استفاده از سنگ لاشه در محوطه سازی :

همانطور که می دانید، محوطه سازی از مراحل بسیار مهم در طراحی و ساخت ویلا و فضای سبز می باشد. امروزه محوطه سازی ویلا با هنر موزائیک سنگی، تلفیق شده است و با بهره گیری از این هنر زیبا، می توان انواع طرح های دلخواه را به کمک سنگ لاشه ایجاد کرد. به عبارت دیگر، طراحی اصولی و انتخاب مناسب رنگ ها در دو چندان کردن جذابیت محیط، موثر می باشد.
در ادامه این بخش، به مزایای استفاده از سنگ لاشه در محوطه سازی اشاره کرده ایم.

  1. طیف رنگی گسترده سنگ لاشه مانند سنگ لاشه مشکی ، سبز، قهوه ای و… امکان طراحی و انطباق آن با دیگر عناصر را فراهم کرده است؛ همین امر موجب شده تا بتوان فضای خاص و کاربردی، ایجاد کرد.
  2. سنگ لاشه علاوه بر محوطه سازی حیاط ویلا ، در قسمت ورودی ویلا، نما ، آبنما و… کاربرد دارد.
  3. سنگ لاشه ورقه ای به علت طبیعی و سه بعدی بودن، بیشترین میزان همخوانی با محوطه و محیط پیرامون را دارد و به همین دلیل، نسبت به سایر سنگ ها گزینه مناسبی جهت اجرای محوطه سازی می باشد.
  4. مقاومت و استحکام در برابر عوامل مختلف محیطی، یکی از مهم ترین مزایای سنگ لاشه برای محوطه سازی به شمار می رود.
  5. اجرای محوطه با سنگ لاشه بسیار مقرون به صرفه می باشد.

نکات مهم هنگام اجرای محوطه با سنگ لاشه :

بهتر است برای اجرای حرفه ای و تخصصی، نکات و قوانین مهم محوطه سازی را در نظر بگیرید. در ادامه به چند نکته بسیار مهم در اجرای محوطه سازی سنگی اشاره شده است.

  1. انتخاب و بهره گیری از سنگ با کیفیت و مقاوم طبق شرایط اقلیمی
  2. انتخاب رنگ بندی متناسب با محیط
  3. بهره گیری از انواع گل و گیاه، آبنما و آلاچیق و مبلمان فضای آزاد در فضای محوطه
  4. استفاده از مصالح مرغوب و با کیفیت
  5. اجرای محوطه سازی با سنگ لاشه توسط کارشناسان و افراد متخصص

محوطه سازی ویلا با سنگ لاشه

محوطه سازی در ویلا، فضای دلنشین و زیبایی را رقم می زند و همچین ارزش ویلا را چند برابر می کند. در طراحی محوطه سازی ویلا با سنگ لاشه ، مسیر و معبری خاص و طبیعی ایجاد می شود. لازم به ذکر است، در تطبیق دادن سنگ با سایر قسمت ها باید دقت کرد تا همخوانی با طبیعت رعایت شود.

اجرای محوطه با سنگ لاشه در قسمت های مختلف ویلا:

لازم است برای اجرای بهتر محوطه سازی، با قسمت های مختلفی که در محوطه سازی ویلا نقش مهم و پررنگی دارند، آشنا شوید. در ادامه به صورت مختصر به بخش هایی اشاره کرده ایم که در اجرای کامل محوطه سازی، بسیار حائز اهمیت می باشند.

  • نمای ویلا :
    در صنعت ساختمان و ساخت ویلا ، نماسازی یکی از بخش های مهم می باشد. نماسازی با سنگ، تاثیر چشمگیری در زیبایی دارد و هویت ویلا را نشان می‌دهد. بهتر است هنگام نماسازی با سنگ لاشه ، سه اصل را در نظر بگیرید: نحوه اجرا، کیفیت متریال و به کارگیری المان های ظاهری

    ناگفته نماند که شما می توانید برای خرید انواع عایق نما جهت آب بندی نمای خود از طریق مجموعه دکترنانو اقدام کنید تا علاوه بر ظاهر نما، از عایق بودن آن در برابر اشعه uv خورشید، باران و… اطمینان حاصل کنید.

    نماسازی با سنگ لاشه
    نماسازی با سنگ لاشه

  • دیوار ویلا:
    دیوارهای یک محوطه، از اجزای ساختمانی ساده اما در عین حال مهم می باشند. همان طور که می دانید دیوار سنگی، جهت تفکیک بخش های متنوع ویلا از یکدیگر ساخته می‌شود. به عبارت دیگر، حریم و محدوده هر بخش را تعیین می‌کند. اجرای سنگ لاشه دیوار ، می تواند نقش بسزایی در محوطه سازی ویلا با سنگ لاشه داشته باشد.

    اجرای دیوار ویلا با سنگ لاشه
    اجرای دیوار ویلا با سنگ لاشه

  • قسمت بیرونی ویلا :
    قسمت بیرونی ویلا، یکی دیگر از بخش‌های مهم ویلا جهت محوطه سازی می‌باشد. استفاده از سنگ لاشه در دیوارهای بیرونی ویلا ، درب های شکیل و  نورپردازی زیبا، می تواند زیبایی نمای بیرونی محوطه را دوچندان کند.
    محوطه سازی ویلا با سنگ لاشه
  • حیاط ویلا:
    حیاط و فضای بیرونی ویلا، از اصلی‌ترین عناصر محوطه سازی می باشد. اجرای محوطه سازی حیاط ویلا با سنگ لاشه، به دلیل طبیعی بودن سنگ لاشه، باعث به وجود آمدن هارمونی زیبا بین سنگ لاشه با محیط پیرامون شده و تناسب ساختاری در آن رعایت می‌ شود. کف سازی حیاط با سنگ لاشه در محوطه سازی ویلا، باغ، فضای سبز و پارک کارایی دارد. اجرای سنگ لاشه کف ، طبق مراحل مختلفی امکان پذیر است؛ همچنین با اجرای آن، مسیر سنگی زیبا ایجاد می‌شود که زیبایی ویلا را تحت تاثیر قرار می‌دهد.
    محوطه سازی با سنگ لاشه

لازم به ذکر است که در مجموعه حبیبی با بررسی شرایط محیطی، طراحی اصولی و با در نظر گرفتن صرفه جویی در زمان و هزینه مناسب؛اجرای محوطه با سنگ لاشه در قسمت های محتلف ویلا توسط کارشناسان و افراد خبره انجام می گیرد.

ساخت آلاچیق دراجرای محوطه ویلا با سنگ لاشه

هدف اصلی محوطه سازی ویلا، لذت بردن از فضای طبیعی می باشد. در همین راستا، اجرای آلاچیق سنگی تاثیر بسزایی در زیبایی ویلا و در کل در طبیعت دارد و امکان حضور آسان تر افراد در طبیعت را فراهم کرده است؛ زیرا علاوه بر زیبایی، از افراد در برابر بارش برف و باران و تابش نور خورشید محافظت می کند. ساخت آلاچیق با سنگ لاشه، گزینه بسیار مناسبی جهت زیبا کردن محوطه ویلا می باشد.
اجرای آلاچیق با سنگ طبیعی ، دارای جنبه های عملکردی و زیبایی شناختی می باشد و در ایجاد تنوع فضایی_بصری ویلا موثر می باشد؛ به همین سبب، یکی از مهم ترین المان های فضای بیرونی و محوطه سازی ویلا است.

ساخت آلاچیق با سنگ لاشه
ساخت آلاچیق با سنگ لاشه

ساخت آبنما و آبشار سنگی دراجرای محوطه ویلا با سنگ لاشه

آبنمای سنگی یکی از المان های موثر در فضای سبز، مراکز فرهنگی و تفریحی، ویلا و… می باشد، که علاوه بر بخشیدن زیبایی به محیط پیرامون و خلق فضای دلنشین، موجب متعادل سازی هوای محیط نیز می شود.
مجموعه سنگ حبیبی با استفاده از با کیفیت ترین سنگ های طبیعی، در زمینه ساخت آلاچیق، ساخت آبشار و آبنمای سنگی با سنگ لاشه و مالون نیز فعالیت می کند.

اجرای محوطه باغ و باغ ویلا با سنگ لاشه:

در محوطه سازی باغ و باغ ویلا برای اینکه فضای آن بسیار شیک و خاص جلوه کند، می بایست فاکتورهایی را در نظر گرفت. فاکتورهای موثر عبارت اند از: « آلاچیق، آبنما، برکه و استخر، گل و گیاه»
در ادامه به دو مورد از اصلی ترین نکات در محوطه سازی باغ با سنگ لاشه اشاره کرده ایم.

  1. در نظر داشته باشید که مرز بندی بخش های مختلف باغ، رعایت شده باشد؛ در این صورت می توانید هر بخش را به نوعی از گل و گیاه ، درختان میوه و… اختصاص دهید.
  2. در نظر داشته باشید که مسیر چینی با سنگ لاشه، باید از سمت درب ورودی آغاز شود و امکان دسترسی به بخش های مختلف را فراهم نماید.

    استفاده از سنگ لاشه برای کف باغ
    استفاده از سنگ لاشه برای کف باغ

اجرای محوطه پارک و پیاده روها با سنگ لاشه

نقش پارک و پیاده رو در فضاسازی شهر، بسیار حائز اهمیت می باشد. محوطه سازی در فضای باز باید تحت نظر کارشناس و توسط افراد متخصص صورت گیرد و با تلفیق المان های طبیعی و مصنوعی، اصول زیبایی شناختی رعایت شود. در محوطه سازی و سنگ فرش پیاده رو، رعایت استاندارد بر حسب حجم ترافیک ضروری است. سنگ لاشه به علت استحکام بالا و مقاومت در برابر لغزش، گزینه بسیار مناسبی جهت محوطه سازی پارک، پیاده رو و فضای سبز می باشد.

ویژگی های بهترین سنگ جهت محوطه سازی :

قبل از اجرای محوطه سازی ، مهم ترین مسئله انتخاب سنگ مناسب بر اساس ویژگی های آن می باشد. هنگام انتخاب بهترین سنگ ساختمانی، باید سه ویژگی را مد نظر داشته باشید:
1. زیبایی
2. استحکام و با دوام بودن آن
3. مرغوب بودن و پایداری در برابر شرایط محیطی

سنگ لاشه ورقه ای، از ویژگی های بالا برخوردار است و می توان با خیال آسوده از آن در محوطه سازی ویلا و ساختمان استفاده کرد. شایان ذکر است که مجموعه سنگ حبیبی، علاوه بر اجرای محوطه سازی ، در زمینه فروش سنگ لاشه و سنگ مالون نیز فعالیت می کند. 

اگر تصمیم گرفته اید سنگ مناسبی را جهت محوطه سازی انتخاب کنید و طراحی و اجرای اصولی داشته باشید، می توانید با مرکز سنگ حبیبی تماس حاصل نمایید تا شما را در این زمینه راهنمایی کنند. شما می توانید با کیفیت ترین و متنوع ترین سنگ های معدنی را با خیال راحت از ما جهت محوطه سازی خریداری کنید.

انواع سنگ کوهی برای محوطه سازی:

  1. سنگ لاشه ورقه ای :
    سنگ مرغوب لاشه را می توان به صورت ورقه ای در دل کوه ها یافت. با توجه به ویژگی های سنگ لاشه ، مانند مقاومت و استحکام آن در برابر عوامل محیطی و… این سنگ معدنی کاربرد بسیاری در صنعت ساختمان سازی و محوطه سازی دارد. لازم به ذکر است که در سنگ لاشه حبیبی هیچ گونه تغییری ایجاد نمی شود و به دلیل طبیعی بودن آن، هماهنگ سازی سنگ لاشه با سایر عناصر موجود در محیط، کار آسانی است.

    سنگ لاشه ورقه ای

  2. سنگ مالون:
    سنگ مالون نیز یک سنگ کوهی معدنی می باشد که از معادن اختصاصی مرکز حبیبی استخراج می گردد. مرکز سنگ حبیبی، طی پروسه ای سنگ را به ابعاد مناسبی جهت اجرای محوطه سازی با سنگ مالون شکل می دهد. دامنه گسترده رنگی سنگ مالون طبیعی ، موجب محبوبیت آن شده است.

    سنگ مالون

استفاده از افراد متخصص برای محوطه سازی با سنگ لاشه

پیشنهاد می کنیم اگر قصد محوطه سازی با سنگ لاشه در محیط مد نظر خود را دارید، اجرای اصولی آن را به افراد خبره و متخصص در این زمینه بسپارید. البته که ما تضمین می کنیم شما با سپردن اجرای محوطه سازی ویلا و ساختمان خود به مجموعه سنگ حبیبی، به نتیجه دلخواه خود می رسید.

قیمت اجرای محوطه با سنگ لاشه

با توجه به نوسانات تورم و تاثیرگذاری عواملی همچون نوع مصالح، متراژ و پروسه اجرایی، تخمین قیمت محصول و اجرای آن کار دشواری می باشد. اما این اطمینان به شما داده می شود که با استفاده از با کیفیت ترین سنگ های طبیعی همچون سنگ لاشه و مالون، طراحی و اجرای محوطه سازی با مناسب ترین قیمت اجرا شود. 
شما می توانید جهت دریافت اطلاعات بیشتر، با مرکز سنگ حبیبی در ارتباط باشید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره رایگان در خصوص اجرای محوطه سازی با سنگ لاشه می توانید با مشاوران ما تماس بگیرید. ما آماده همکاری با تمامی سازمان ها و پروژه های ساختمانی هستیم:)

شماره تماس مدیریت آقای امینی:
09192273878
09198269241 

اینستاگرام ما: sangehabibi
آپارات ما: sangehabibi

1 دیدگاه دربارهٔ «محوطه سازی با سنگ لاشه»

  1. بازتاب: سنگ لاشه سبز (ارزان قیمت) + 9 کاربرد سنگ ورقه ای سبز

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به بالا بروید